איך לבחור מדרסים טובים שמתאימים לכם

מחפשים המלצה למכון מדרסים? לא יודעים איפה לעשות מדרסים? כדאי לכם להכיר את "מדרסים" – אתר בריאות כף הרגל הגדול בישראל, המציע מדרסים איכותיים למגוון בעיות וצרכים, לרבות מדרסים בהתאמה אישית, עבור טווח רחב של מחירים.

לא יודעים איך לבחור מדרסים? לרשותכם עומד הצוות של "מדרסים" הזמין לסייע. כמו כן לפניכם מספר דגשים בנושא שיעזרו לכם להבין איזה מדרסים הכי טובים עבורכם.

 

איך לבחור מדרסים מתאימים?

רוצים לדעת איך לבחור מדרסים שמתאימים עבורכם? בתור התחלה יש לדעת כי מדרסים מוצעים בשוק בסוגים שונים שכדאי להכיר על ההבדלים, היתרונות והחסרונות של כל סוג. המדרסים עשויים מסוגים שונים של חומרים ומוצעים בטווח רחב של מחירים, ומתוכם מדרסים מומלצים הינם מדרסים אורטופדיים כפי שתמצאו אצלנו,  העשויים מחומרים באיכות גבוהה ומיוצרים באופן שסופג הלם זעזועים בכף הרגל. זאת לצד תמיכה בקשת של כף הרגל התורמת ליישורה ומעניקה לכל כף הרגל תמיכה מלאה.

בנוסף לכך, הדרך לדעת איזה מדרסים טובים עבורכם היא בהתאם לסוג הבעיה ממנה אתם סובלים, כמו קשת שטוחה, דורבן, פלטפוס וכדומה, וכן בהתאם לפעילות שבה אתם עוסקים כמו ספורט, הליכה, עמידה ממושכת ועוד. זאת לצד בחירה במדרס בהתאם לסוג נעל מבוקשת, שיכולה למשל להיות נעל עקב, נעלי ספורט לריצה, נעליים אופנתיות ועוד.

לשם כך באתר שלנו אנו מסווגים את סוגי המדרסים בהתאם לקשת של כף הרגל, סוג נעליים, סוג פעילות וטווח מחירים מבוקש. למשל מדרסים הכי טובים לדורבן יהיו עם קשת נמוכה ושטוחה, בעוד שמדרסים לכף רגל סוכרתית יהיו עם קשת בינונית, ואם אתם מבקשים עבור מדרסים לפלטפוס המלצות כדאי לכם לבחור במדרסים שתומכים בקשת כף הרגל ושיש להם זוויות מיוחדות לעקב שמונעות פרונציה.

 

מדרסים בהתאמה אישית

עוד דרך להבטיח קבלת מדרס מתאים היא בחירת מדרס בהתאמה אישית. התאמה זו מבוצעת על ידי שימוש בסורק מתקדם ומדויק ייעודי לכפות הרגליים. בעקבות סריקה זו המבוצעת אצלנו אפשר לדעת איזה מדרס יתאים לכם, ואם יספיק מדרס עם התאמה ממוחשבת או שמדובר במקרה קשה ואז יש לפנות לקבלת מדרס בהתאמה אישית מלאה עם בנייה מדויקת ואישית של מדרס.

 

בחירת מדרס על פי מחירו

בעוד שבמכונים אורתופדיים אחרים מחיר של מדרסים נקבע בהתאם לבעיה ממנה אתם סובלים, לנו יש גישה שונה והרבה יותר גמישה. במכון שלנו מחירים של מדרסים נקבעים בהתאם לסוג המדרס שאתם רוצים ולעלות שמתאימה לכם. מחירי המדרס נקבעים בהתאם לסוג הנבחר והחומרים מהם המדרס עשוי, כך שכל אחד יכול למצאו מדרס המתאים לכף רגלו במחיר שמתאים לכיסו.

 

הזמנת מדרסים מתאימים

להזמנת מדרסים מומלצים אונליין ישירות דרך האתר של מדרסים לחצו כאן. כמו כן לקבלת עוד מידע בנושא צרו קשר עם חברת מדרסים בטלפון 055-688-0354.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן שאלון