מה זה גרב נחושת ומתי כדאי לעשות בה שימוש?

גרב נחושת לרגל היא גרב מיוחדת שמגיעה בכמה דגמים והיא בעלת אפקט תרפויטי על כף הרגל, לכן נקראת גם גרב רפואית.

 

גרביים נחושת כשמן כן הן מכילות רכיבי נחושת בתוך סיבי הבד ובכך מאפשרות פעילות רפואית טיפולית ומניעתית עבור כפות רגליים שמתקיימים ביחס אליהן גורמי סיכון שונים.

במקרים שבהם האדם עובד בעבודה שכוללת עמידה ממושכת, במצבים של נפיחות, בצקות וכאבים ברגליים, במצבים של סוכרת שמסכנת את כף הרגל, במצבים שבהם יש פגיעה בשלמות העור, פטריות חוזרות או סביבה לחה שקשה לשלוט בה- גרבי נחושת יספקו פתרון.

 

כיצד פועלות גרבי הנחושת

גרבי הנחושת פועלות בכמה מישורים, כאשר נוכחות הנחושת מאפשרת לספוח נוזלים ובאופן הזה היא בעצם שומרת על סביבה ייבשה של כף הרגל. הפונקציה הזאת של הגרב מאפשרת לטפל בפטרת כף הרגל וגם תורמת להחלמה של פצעים שונים במידה וקיימים. גרבי נחושת נקראים גם גרביים לסוכרתיים בזכות התכונה שלהם שמקדמת החלמה של פצעים.

למגע עם הנחושת יש השפעה מרפאה על העור שמגורה בייצור קולגן ותיקון מהיר יותר של העור, וכן הנחושת משפרת את זרימת הדם אל האזורים הפריפריים ללב, כלומר אל כפות הרגליים. זאת אומרת שמה שנפגע במסגרת מחלת הסוכרת מקבל תמיכה באמצעות הנחושת שבאה במגע עם העור בגרביים.

 

גרבי נחושת מגיעים בדרך כלל בשני סוגים. הסוג הראשון מתייחס לגרבי נחושת רגילות, אלה נטולות סיבים אלסטיים במטרה למנוע כל הפעלה של לחץ ואלה הן גם גרבי הסוכרת ששומרים על כף הרגל הפגועה, בעלת הכיבים, ומספקים לה את התמיכה שדרושה לה מבלי להעמיס עליה את מה שלא נדרש.

בנוסף, קיים נוסף של גרבי נחושת, אלה הן גרבי לחץ רפואיות שמכילות גם הן רסיסי נחושת כלואות בתוך הגרב עצמה, אבל בתוך הגרב יש גם סיבים אלסטיים שמאפשרים להפעיל לחץ על כף הרגל. במצבים שבהם העור שעל כף הרגל הוא שלם, ואין עליו כיבים, אבל יש הפרעה בזרימת הדם כמו במצבים של סכרת התחלתית או כתוצאה מעומס מתמשך, לחץ שמופעל מהגרב יגביר את עוצמת זרימת הדם ואספקתו אל האזור ובכך יפיח כאב וישפר את תפקוד האיבר.

 

בחירה והתאמה של גרבי נחושת

למרות שמדובר על מוצר רפואי, גרבי נחושת הם מוצר שנרכש מעבר למדף ואינו דורש במרשם רופא. כמובן שאם אתם סובלים מבעיות בכפות הרגליים, האבחון הרפואי הינו קריטי להתאמת הטיפול הנחוץ ומניעה של התדרדרות אופיינית.

עם זאת, ובפרט בבעיות ידועות, גרביים רפואיות יכולות להוות כלי עזר נפלא ולתמוך מאד באמצעי ריפוי שונים. במקרים מסוימים הם יכולים להיות הטיפול הבלעדי.

 

עבור גרבי נחושת מחיר יחסית נגיש ועומד על כחמישים וחמישה שקלים לפריט שישמש אתכם זמן רב. את גרבי הנחושת ניתן להזמין ישירות באתר וגם לקבל אותם במשלוח עד הבית.

 

להשלמת הטיפול בכף הרגל חשוב להתאים גם מדרסים איכותיים וכן גם להקפיד על נעליים נוחות ובריאות שיתאימו לשימוש שלהם בעיקר כאשר מתקיים שימוש ממושך בהם.

אולי יעניין אותך גם מדרסים לחיילים?

לקבלת מידע נוסף אנא צרו עמנו קשר בטלפון מספר 055-6880354 ונשמח לעמוד לשרותכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן שאלון