מה זה מדרסים ביו מכניים ומהם מדרסים תרמופלסטיים

כפות הרגליים שלנו כמו שורשי העצים מהוות את המפגש שלנו עם האדמה ואת הבסיס שעליו אנחנו מתקיימים.

ביחס לכל הגוף כפות הרגליים הן קטנות ביותר, אבל משקל כל הגוף מונח עליהן ובריאותן מהווה את התנאי ההכרחי לכל התנועה שלנו כולה. מתקיים קשר ישיר בין בריאות כפות הרגליים לבריאות הברכיים, האגן ועמוד השדרה ושמירה עליהן היא חיונית. טיפול בבעיות כפות הרגליים ישפיע על היציבה, על טווח התנועה, על כאבים ועל החיוניות הכללית והשלב הראשון והמרכזי ביותר במניעה ובטיפול בכפות הרגליים הוא שילוב של מדרסים ביו מכניים לשימוש היום יומי.

מדרסים ביו מכניים מה זה

לפני שנרחיב על סוגי המדרסים והחלוקה שלהם לקטגוריות שונות יש להתעכב תחילה על הבנה של מהו מדרס ואיך ניתן להפיק ממנו את הפוטנציאל שהוא נושא עמו.

מדרסים הם סוג של סד שמקבל את המבנה האנטומי של הרגל והתפקיד שלו לספק תמיכה במקומות שמופעל בהם לחץ, תוך ייצוב, איזון ותיקון פגיעות שנוצרו בעקבות חוסר איזון או פתולוגיות שונות.

בעוד שקיימים מדרסים שנמכרים כמוצר מדף, את המדרסים ניתן להתאים גם באופן מדויק תוך יציקת שבלונה של הרגל בגבס או בחומר גלם אחר. מוצרי המדף שעשויים חומרים מותאמים ומיוחדים גם הם מתעצבים בהתאם למבנה כף הרגל ומספקים את התמיכה הראויה, ובלבד שמידת המדרס תהיה תואמת את גודל כף הרגל.מדרסים ביו מכניים

אלמנט נוסף בעל חשיבות קריטית להפקת המיטב מהמדרס היא הנעל עצמה. מדרס איכותי ככל שיהיה יאבד מרמת ההשפעה שלו אם הוא מונח בנעל שאינה נוחה, אינה מתאימה ואינה אורתופדית. אף על פי שהמדרס מהווה יחידה נפרדת מהנעל שעומדת בפני עצמה, בשימוש שתי היחידות משתלבות יחדיו ומשפיעות אחת לשנייה. נעל שאינה מתאימה תפגע בהשפעת המדרס ובמידת האפקטיביות שלו. לבחירה נכונה של נעליים יש השפעה ישירה על בריאות ורמות כאב ובשימוש במדרסים הבחירה של הנעליים חשובה כפליים.

מדרסים ביו מכניים בהתאמה אישית

אף על פי שאפשר לרכוש מדרסים כמוצר מדף הדרך הטובה ביותר להתאים מדרסים ביומכניים כף רגל היא באמצעות יציקה של חומר לתוך שבלונת כף הרגל המדויקת, מה שיבטיח התאמה מלאה ומענה טוב יותר.

מדרס ביומכני הוא מדרס שעשוי מחומר קשיח למחצה ובכך הוא מחד מתעצב בהתאם למבנה כף הרגל באופן מדויק, מהצד השני מספק את התמיכה הנחוצה לכף הרגל תוך יצירת שכבה מבודדת לבלימת זעזועים. המדרס מאפשר לחלק עומסים ולספק את התמיכה הנחוצה תוך שמירה על המפרקים, על כף הרגל, ועל עמוד השדרה.

התאמה אישית של מדרס כוללת לקיחת מידות בכמה אופנים על מנת לאפשר התאמה מדויקת. התאמה אישית הוא תהליך בעל כמה שלבים שכולל לקיחת מידות גם לאחר יצירת המדרס עצמו, למען ביצוע מקצה שיפורים.

השימוש במדרסים תורם תרומה עצומה לאיכות החיים, הוא משמש רכיב מרכזי בהפגת כאבים, כקו ראשון לטיפול מניעתי וכחלק בלתי  נפרד מתהליכי שיקום של פגיעות ופציעות שונות. מדרסים ביו מכניים איכותיים הם חלק בלתי נפרד מכל נעל שהיא, לרבות נעלי עבודה, נעלי ספורט וכן גם נעלי יציאה.

למידע נוסף ולביצוע הזמנות צלצלו לטלפון מספר 9418* ונשמח לעמוד לשרותכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן שאלון