כמה עולים מדרסים?

רוצים לדעת כמה עולים מדרסים ואם מדובר במחיר קבוע? במרבית מכוני האורתופדיה מחיר מדרסים נקבע לפי הבעיה שיש ללקוח, בעוד שבמדרסים– אתר בריאות כף הרגל הגדול בישראל, המחיר נקבע לפי הסוג של מדרס שהלקוח מבקש. זאת עבור מחירים קבועים לכל לקוח. כמו כן המחיר של המדרסים נקבע בהתאם לסוג של המדרס והחומרים מהם הוא עשוי, גישה המבטיחה מחירים שפויים עבור מדרסים שמתאימים לכל כיס

מחירים של סוגי מדרסים

רוצים לדעת כמה עולים מדרסים טובים וכמה עולים מדרסים אורטופדיים? קיימים עבור סוגי מדרסים מחירים שונים הנקבעים בהתאם לחומרים מהם עושי המדרס. מכאן שככול שמדובר במדרס מחומר יותר יקר כך מחירו יעלה בהתאם. כמו כן, כל מה שמוגדר כמדרס אורטופדי נדרש להיות באיכות גבוהה של חומרים עם יכולת גבוהה לבלום זעזועים, ולכן גם הם יהיו יותר יקרים ממדרסים פשוטים.
בחברתנו תוכלו למצוא סוגים איכותיים שונים של מדרסים בטווח רחב של מחירים, עם כמה סוגים של מדרסים לכל סוג של קשת כף רגל, סוג נעליים מבוקש וסוג פעילות שבה עוסקים. כך כל אחד יכול לזכות במדרסים מתאימים במחיר שהוא יכול לעמוד בו.

מחיר מדרסים בהתאמה אישית

מבקשים לדעת כמה עולים מדרסים בהתאמה אישית? יש לדעת כי במקומות רבים עלות מדרסים בהתאמה אישית כוללת גם את מחיר סריקת כף הרגל. אצלנו שירות זה מסופק ללא עלות. בנוסף לכך יש עבור מדרסים בהתאמה אישית מחיר התלוי בסוג ההתאמה הנדרשת – באם התאמה ממחושבת מספיקה או שמא אם מדובר במקרים יותר קשים המצריכים בנייה אישית של מדרס, שאז מחירו יותר גבוה.

כמו כן בבנייה אישית של מדרס המחיר ייקבע בהתאם לחומרים מהם המדרס יהיה עשוי, מנח  של כף הרגל, מספר שכבות של המדרס, סוג הנעל עבורו המדרס מיועד, ועוד. למעשה ככול שמדובר בבעיה יותר מורכבת, שיש בה שילוב של כמה בעיות, כך גם הייצור של המדרס יהיה יותר מורכב ומחירו בהתאם. בנוסף למחיר יש לשים לב גם להיקף ומשך האחריות המסופקת עבור המדרס.

מחירם שונים בכל מכון

יש לדעת כי מחירי מדרסים גם משתנים בין מכון אחד לשני ושיטת התמחור. אצלנו תזכו במדרסים איכותיים במחיר משתלם בזכות שיטת תמחור שונה מהרגיל, בה הלקוח קובע את סוג המדרס שהוא רוצה, ובכך יש לו רמה גבוהה של שליטה במחיר המוצר שהוא קונה. כמו כן אצלנו תזכו עבור מחירים משתלמים בטווח רחב של מדרסים באיכות גבוהה במיוחד.
אנו פועלים בשיתוף פעולה עם החברה האמריקאית Aetrex World Wide שנחשבת כמובילה בעולם בכל הקשור למדרסים ולהתאמה מדויקת שלהם באמצעות מכשירי סריקת כפות רגליים מתקדמים.
בזכות שיתוף פעולה זה ושיתופי פעולה נוספים תוכלו למצוא אצלנו מדרסים באיכות גבוהה במיוחד במחירים משתלמים, המתאימים לכל סוג ומידת חומרה של בעיה, ולכל סוג של פעילות.

מדרסים בהתאמה אישית – מה בודקים לפני שמתאימים מדרסים

כאבים בכפות הרגליים, כאבים בהליכה או בתנועה כללית, קושי בתפקודים בסיסיים בשל כאבים מתמשכים – כל אלו יכולים לגרום לאי נוחות מתמדת המביאה, בתורה, לבעיות מתמשכות בביצוע פעולות פשוטות כמו הליכה, ריצה, עמידה ממושכת ואפילו מעברים בין מנחים שונים.
מדרסים בהתאמה אישית מהווים את הפתרון האידאלי במקרים אלו. זאת משום שמדרסים בהתאמה אישית נבנים בדיוק עבור הצרכים הייחודיים של האדם – לרבות הפעילות שהוא נוהג לעשות, המבנה הייחודי של כף רגלו, ההתאמה לגובהו ומשקלו – כל אלו הינם חלקים חיוניים מיצירת בטחון בהליכה ובשימוש השוטף ברגליים במשך היום יום.

בחירת מומחה להתאמה אישית של מדרסים

הבחירה של מומחה להתאמת מדרסים באופן אישי היא אינה עניין של מה בכך. כל אורתופד יכול לבחור מדרסים לכף הרגל ואולם, לא כל אורתופד הינו בעל הניסיון הדרוש, הקשיבות המתאימה והיכולת לזהות את הבעיה שממנה סובל האדם.
הודות לבחירה נכונה במומחה להתאמת מדרסים יהיה קל הרבה יותר לרגל להחלים מכאבים, ליהנות מדריכה ללא קשיים וכן להבטיח את השקט הנפשי שבתחזוקה נכונה של כף הרגל. המשמעות של כף רגל בריאה היא לא רק נוחות פיזית אלא לא פחות מכך – היכולת להתאים את הנעל לאופי הפעילות הגופנית של האדם לאורך זמן. ברבות השנים, הרגליים שלנו "מתנהגות" אלינו חזרה כפי שהתנהגנו אליהן לאורך החיים ומסיבות אלו, ישנה חשיבות בלתי מבוטלת לבחירה הנכונה באורתופד מומחה, קשוב ובעל ניסיון.
רק באמצעות בחירה נכונה של אורתופד מומחה יהיה קל הרבה יותר להתאים מדרסים בהתאמה אישית על פי צורת הרגל, אופני השימוש ברגליים, סוג הפעילות הגופנית שהאדם מבצע וכן הרמות המאמצים שהוא משקיע במשך היום וכן רמת הדינמיות של גופו.

הזמנת מדרסים במחירים כדאיים

להזמנת מדרסים איכותיים אונליין במחיר משתלם ישירות דרך האתר של מדרסים לחצו כאן. כמו כן לקבלת עוד מידע בנושא ולהתאמה אישית של מדרסים, צרו קשר עם חברת מדרסים בטלפון 055-688-0354.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן שאלון